Když se se značkou pojí negativní emoce aneb Jak to změnit nejprve u zaměstnanců

Přednáška

Vnímání značky zaměstnavatele začíná u toho, jak značku vnímají jeho zaměstnanci. To není žádná novinka. Jak ale interně změnit všeobecně negativní vnímání značky jimi samotnými? Naše průzkumy spokojenosti opakovaně vypovídají o tom, že je většina zaměstnanců spokojena. Přesto o tom nikdo moc nemluví. Lidé mimo firmu vnímají pouze brand produktu z minulosti a často je vůbec nenapadne, že Provident Financial je také zaměstnavatel. Jak tedy měníme negativní emoce spojené s firmou přímo v jejím jádru? Kde právě jsme a před jakými výzvami ještě stojíme? Jak si na poli employer brandingu vede společnost, jejíž značka nebudí pozitivní emoce, a co všechno musí udělat pro to, aby se její vnímání neustále zlepšovalo?

Přednášející