FlixBus – autobusový dopravce, nebo startupoví nadšenci? To nejlepší z obou světů

Přednáška

Jak udržet jednotného ducha ve společnosti, která se během pěti let rozrostla do 28 zemí a v 15 kancelářích zaměstnává nadšený tým více než 1200 zaměstnanců? K tomu ještě propojte tech geeky, marketingové guru a obchodní stratégy s tradiční profesí jako jsou řidiči linkového autobusu. Klíčem k úspěchu je komunikace a nadšení. FlixBus nabízí 300 000 dopravních spojení v dálkových autobusech i vlacích denně a našich 300 regionálních partnerů zaměstnává více než 7000 profesionálních řidičů. Komunikační úskalí globálního startupu, který inovuje tradiční odvětví autobusové dopravy v době, kdy je na trhu řidičů nedostatek, je celá řada. Pojďme si na příkladu FlixBusu ukázat, jak si udržet spokojené zaměstanance a přilákat nové řidiče. Mluví za nás silný mezinárodní brand, startupové pracovní prostředí, zelené autobusy na silnicích a v neposlední řadě sami zaměstnanci a řidiči. Ochota podívat se na problém z jiné stránky a chuť učit se novým věcem vede ke spokojenosti zákaznika.

Přednášející