V přednášce se dozvíte, kdo jako Universum Global jsme a jaký je náš přístup k employer brandingu. Dozvíte se, jak veřejně mluvíme o tom, jak by společnosti mohly pracovat se svými zaměstnavatelskými strategiemi v oblasti brandingu. Řeč bude i o globálních trendech a o tom, jak moc se změnila strategie firem při hledání nových potenciálních zaměstnanců. V současnosti existuje spousta nejrůznějších osvědčených, ale i neosvědčených postupů, pokud jde o propagaci značky zaměstnavatele, a ty vám ve své prezentaci také představím. Současní talentovaní lidé berou při výběru svých budoucích zaměstnavatelů zřetel na širší oblast faktorů a vy se dozvíte, proč a co se od roku 2008 změnilo. Hodnoty v zaměstnání (Employer Value Proposition - EVP) jsou také zajímavým tématem, které probereme stejně jako to, jak by je měla společnost rozvíjet. Dále budou prezentovány rozdíly mezi EVP (hodnoty v zaměstnání) a EB (značka zaměstnavatele).
Přednáška proběhne v anglickém jazyce.
Karl pro společnost Universum pracuje více než 10 let. Předtím vedl 6 let vlastní společnost, která byla konkurencí společnosti Universum, a tato společnost je v roce 2007 získala. Možná to zní neuvěřitelně, ale v oblasti employer brandingu, výzkumu a strategií pracuje po celém světě již 15 let. Nejvíce se zajímá o Employer Value Proposition. Několik let žil v USA a také strávil hodně času v Asii.