Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

11:10 - 11:15

Zahájení programu v sále Inspirace

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

11:15 - 11:35

Employer brand - jak oslovit i nastupující generace

Mladí lidé generace Y a Z očekávají od zaměstnavatelů něco jiného než byli manageři dlouhá léta zvyklí. V příspěvku se podíváme na očekávání a motivaci mladých lidí, na to, jak hledají práci, podle čeho si vybírají zaměstnavatele a také na to, co je motivuje, aby odváděli co nejlepší výkony a byli po nějakou dobu loajální. Představíme nejen výsledky Ipsos výzkumů, ale i konkrétní výpovědi zástupců mladé generace. A ukážeme, co vše jsme museli udělat, abychom za poslední dva roky získali do Ipsosu více než 150 mladých lidí.

Lenka Šilerová Lenka Šilerová

Executive Director Ipsos HR & ERM

Ipsos

Lenka Šilerová

Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a následně i k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak letité výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.

11:40 - 12:00

Jak rozhýbat náborové aktivity ve firmě, která ročně povyroste o 150+ nových kolegů?

Upřímnost, věrohodnost a cílení na skutečné potřeby uchazečů. Právě na tom stojí veškerá kreativa, kterou Pábení a Adastra šíří do světa poslední rok a půl spolupráce. Přijďte si poslechnout, proč je dobré nejdřív do hloubky poznat firmu, než pro ni začnete navrhovat komunikační strategii. A taky jaký to všechno může mít dopad na interní komunikaci a samotný onboarding zaměstnanců. Persony, uživatelské scénáře nebo dlouhodobá obsahová strategie – ukážeme vám nástroje a postupy, bez kterých se neobejdeme. Přednáška má specifický formát – na jednom pódiu se střetne pohled zadavatele i realizační agentury.

Šárka Bláhovcová Šárka Bláhovcová

HR Marketing

ADASTRA

Šárka Bláhovcová

Vystudovala jsem Fakultu humanitních studií Univerzity Karlovy. Vždy jsem věděla, že chci poznávat nové lidi a pracovat s nimi. Už během studia jsem začala pracovat jako recruiterka se zaměřením na bodyshopping IT kontraktorů. Od náročného čistého recruitmentu jsem přešla do Adastry, kde zastřešuji marketingové aktivity, které podporují nábor, komunikaci směrem k uchazečům, spolupráci s vysokými školami nebo prezentaci na veletrzích. Vše okolo hiringu je především o komunikaci a osobním přístupu. Proto mě baví vymýšlet nové cesty, jak kandidáty oslovit a vytvořit si s nimi přátelský vztah.

Marie Kortanová Marie Kortanová

Creative Head

Pábení

Marie Kortanová

Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

12:05 - 12:25

Zákazník na prvním místě – osobní přístup v celosvětovém měřítku

Co znamená osobní přístup v prostředí globální organizace? Tuto otázku si v J&J klademe neustále – obzvlášť v souvislosti s tím, že jsme se rozhodli vydat cestou digitalizace a chceme oslovit různorodé, mezinárodní publikum ze všech kontinentů. V této prezentaci vám Eva Čásenská (Head of Talent Acquisition, EMEA) představí komplexní strukturu regionu EMEA (Evropa, Střední východ, Afrika) se všemi výzvami, s nimiž se její náborový tým potýká. Dozvíte se, jak J&J uplatňuje marketingové zásady v každodenní komunikaci s kandidáty a jak to ovlivňuje nejenom transformaci náboru, nýbrž i celého našeho podnikání.

Eva Čásenská Eva Čásenská

Head of Talent Acquisition, EMEA

Johnson & Johnson, s.r.o.

Eva Čásenská

Eva Čásenská vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Po celou svou kariéru se věnuje oblasti talent acqusition, na pozicích s odpovědností za nábory v řádu tisíců zaměstnanců ročně. Po deseti letech strávených v Hewlett Packard působí od začátku roku 2017 v Johnson & Johnson jako Head of Talent Acquisition pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky. Na PR Summitu ukáže, jak kombinovat různé strategie pro úspěšné získání osmi až deseti tisíc lidí za rok ve čtyřiceti různých zemích pro jednu firmu a jeden cíl.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 14:00

Panelová debata: Jak zachytit firemního ducha v jedné ucelené prezentaci

V Česku se etablovalo několik platforem nabízejících firmám moderní náborové prezentace: na jednom místě, často s videi s komentáři zaměstnanců a se snahou představit esenci konkrétního pracoviště. V panelové diskuzi vedené Petrem Michlem se od jejich zástupců (Michal Hardyn z VímVíc a Jan Klusoň z Proudly) dozvíte, co se naučili při snaze nalézt a zachytit podstatu firem, co si myslí o tvorbě Potěmkinových vesnic i to, jestli vůbec mohou v HR fungovat.

Michal Hardyn Michal Hardyn

Ředitel

VimVic.cz

Michal Hardyn

Ředitel kariérního portálu VimVic.cz, který každý měsíc navštíví 250.000 lidí se zájmem o práci. Mezi klienty jsou desítky předních českých společností, mezi které patří například Möbelix, McDonald’s a AXA. Od roku 2018 působí se svým kariérním řešením také na Slovensku pod značkou eKariera.sk.

Jan Klusoň Jan Klusoň

Proud Chief

Proudly

Jan Klusoň

Honza už přes dva roky vede Proudly v pozici Proud Chief. Pochází z Písku, studoval na VŠE a v Praze a na UTB ve Zlíně. Už při studiu na VŠE se zrodila myšlenka na vznik Proudly. Zajímá ho vše kolem Employer Brandingu a marketingu. Na téma značky zaměstnavatele přednáší v Recruitment Academy, jako externista na VŠE zase o projektovém řízení. O své zkušenosti se dělí každou středu na YouTube ve svém pořadu EB Minute i na konferencích, různých meetupech či workshopech ve firmách. Když není v Proudly, promýšlí ho. Jeho koníčky jsou knihy, motorka, cestování a sport, z něj pak hlavně basketbal, který hrál závodně.

Petr Michl Petr Michl

Šéfredaktor

Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

14:05 - 14:25

Jak si vyklikat budoucí zaměstnance

 S pomocí dat od mobilních operátorů dokážete jednoduše a rychle analyzovat populaci, zacílit si na vybrané lidi a oslovit je relevantní nabídkou přes SMS. Služba Market Locator to vše umožňuje přes jednoduchou webovou aplikaci. Například pro nalezení lidí s praxí v oblasti průmyslu je možné zacílit na ty, kteří se v pracovní době nacházejí v průmyslových parcích a oslovit je s nabídkou nové práce. Inspirujte se příkladem společnosti, která využila Market Locator na oslovení pracovníků a naučte se jak za pár kliků rychle získat pozornost potencionálních pracovníků.

Peter Fusek Peter Fusek

Director

Market Locator

Peter Fusek

Peter je zodpovědný za provoz a prodej v Market Locator a je jedním ze spoluzakladatelů. S více než 15ti lety ve finančním a bankovním průmyslu má zkušenosti s budováním týmu skvělých lidí.

14:30 - 14:50

Streamování jako nástroj efektivní komunikace

Digitalizace obsahu se dostává do popředí v oblasti HR, stejně jako i do jiných oblastí v rámci společností. Může ušetřit čas, jak na straně HR, tak i na straně zaměstnanců potažmo může být i finanční úsporou pro společnost. Prostřednictvím streamování může společnost najímat nové zaměstnance, ale video může být velkou výhodou i při adaptaci nových zaměstnanců v podobě návodných tutorských videí. Pro větší společnosti či pro společnosti, které mají více poboček, se video může stát významným nástrojem, jak všechny zaměstnance efektivně a interaktivně informovat o aktuálním dění (živé zprostředkování interních jednání a meetingů, strategických konferencí, komunikace mezi pobočkami, představení nového člena vedení, vzkazy zaměstnancům apod). Ať tedy video využijete se všemi jeho možnostmi, nebo jen částečně, je nástrojem, který zefektivní a obohatí Vaší interní komunikaci.

Luboš Tejkl Luboš Tejkl

Personální ředitel

České Radiokomunikace

Luboš Tejkl

Luboš Tejkl zastává pozici personálního ředitele v CRA od září 2017. Jeho cílem je pokračovat v proměně firemní kultury CRA. Přichází s dlouholetou zkušeností v oblasti lidských zdrojů. Pracoval ve společnostech jako je Česká Spořitelna, General Electric nebo ConcoPhillips. V posledních téměř třech letech působil ve vedení skandinávské technologické společnosti Tieto. Vystudoval historii a pedagogiku na Univerzitě v Hradci Králové. Absolvoval také postgraduální studium v oblasti pracovního práva na Univerzitě Karlově. Titul MBA získal na Sheffield Hallam University.

14:55 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:40

Začít se musí uvnitř: Jak Asahi stavělo novou centrálu

Lepší než nabírat nové zaměstnance je udržet ty stávající. Zejména v době transformace. Když 11 středoevropských pivovarů měnilo majitele, přineslo to 18 měsíců nejistoty a stěhování centrály napříč polovinou Evropy. Jak v této situaci nastartovat novou firemní kulturu? Jak zajistit, aby se lidé co nejlépe poznali? Jakou roli v tom hraje komunikace? Pomůže třeba, když ze CEO uděláte youtubera? Podíváme se, jak jsme se s transformací vypořádali v největší středoevropské pivovarnické skupině po začlenění do skupiny Asahi.

Ivan Tučník Ivan Tučník

Communication & Public Affairs Manager for Europe

Asahi Breweries Europe Group

Ivan Tučník

Ivan Tučník působí jako manažer komunikace a public affairs ve skupině Asahi Breweries Europe. Odpovídá za externí a interní komunikaci skupiny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a na Slovensku. Komunikaci se věnuje více než 11 let. Začínal v PR agentuře Bison & Rose, zkušenosti sbíral také v agentuře AMI Communications. V komunikační skupině Kindred Group vybudoval tým zaměřený na public relations a jejich propojení se sociálními médii a dalšími kanály digitální komunikace. Působil také ve společnosti MAKRO Cash & Carry, kde zajišťoval interní a externí komunikaci pro Českou republiku a Slovensko a rozjížděl firemní kanály na sociálních sítích. V interní komunikaci vedl projekt implementace nové korporátní kultury nebo přestavbu firemní centrály. Během své praxe získal několik ocenění v soutěži Česká cena za PR. Vystudoval Mezinárodní vztahy, Evropská studia a Podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně.

15:45 - 16:05

Montovna, ranní rozcvičky a závistivý soused aneb‎ Jak využít mediální zkratky k přilákání těch nejlepších

Největší zahraniční investice v historii ČR versus montovna. High-tech, robotizace versus pásová výroba. A pochopitelně komunikace, kde se pod jedním brandem ukrývá mnoho identit. Co zajímá zákazníky a co budoucí zaměstnance? Jak je nalákat a udržet tam, kde se potkávají česká a korejská firemní kultura? Jak se komunikuje mezinárodní brand na národní, regionální a lokální úrovni? A… opravdu je tak důležitá výslovnost? Ondřej Šuch představí příběhy a příklady z praxe PR a HR značky, která budí emoce.

Ondřej Šuch Ondřej Šuch

External Affairs Manager

Hyundai Motor Manufacturing Czech

Ondřej Šuch

Od roku 2017 je manažerem vnějších vztahů automobilky Hyundai v Nošovicích, dříve působil v manažerských pozicích v komunikaci ČEZ a Skanska, v komunikačních agenturách a ve zpravodajství ČT. Spoluzakládal webAuto.cz a 12 let zde publikoval testy aut. Příležitostně přednáší na UTB ve Zlíně, kterou má za druhou Almu Mater (ta první je žurnalistika na FSV UK v Praze). Je sociálněsítním lehkým skeptikem, beroucí na milost jen LinkedIn a Twitter.