Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

  • Václav Sochor

    Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace. Václav rád cestuje, náruživě vaří a nosí v náručí tříměsíční Toničku.

    Vedoucí komunikace

    TIPSPORT

Přednášející

  • Martin Bazala

    Martin Bazala řídí ostravskou softwarovou firmu RAYNET, která produkuje nejpoužívanější CRM v ČR. V RAYNETu používá metody otevřeného řízení, založeném na maximálním sdílení informací - od všem přístupných porad po veřejné platy a účetnictví. “Nemáme nad recepcí zarámované firemní hodnoty. Kultura je živá směs a s papírem si nerozumí. Základem jsou pro nás 3 ingredience: svoboda, respekt a zdravý rozum.”

  • Šárka Bláhovcová

    Vystudovala jsem Fakultu humanitních studií Univerzity Karlovy. Vždy jsem věděla, že chci poznávat nové lidi a pracovat s nimi. Už během studia jsem začala pracovat jako recruiterka se zaměřením na bodyshopping IT kontraktorů. Od náročného čistého recruitmentu jsem přešla do Adastry, kde zastřešuji marketingové aktivity, které podporují nábor, komunikaci směrem k uchazečům, spolupráci s vysokými školami nebo prezentaci na veletrzích. Vše okolo hiringu je především o komunikaci a osobním přístupu. Proto mě baví vymýšlet nové cesty, jak kandidáty oslovit a vytvořit si s nimi přátelský vztah.

    HR Marketing

    ADASTRA

  • Michal Bureš

    Michal Bureš absolvoval ekonomii a management podniku na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Svůj život spojil s Policií ČR, kde začínal u speciální složky služby kriminální policie. Vztah k managementu jako oboru ho po roce 2007 nasměroval na Policejní prezidium, kde se nejdříve zabýval aplikací metod řízení kvality a strategického plánování do Policie ČR, později vedl organizační články v úseku řízení lidských zdrojů, vzdělávání, nebo projektů a evropských fondů. V současné době vede oddělení koncepce a strategické koordinace, které má v gesci přípravu a koordinaci zásadních strategických aktivit a materiálů policie. Vedle toho byl pověřen realizací Strategie řízení lidských zdrojů Policie ČR do roku 2022, která by měla zefektivnit řízení lidských zdrojů v Policii ČR. Má rád sport, historii a především svoji rodinu, která se má v době konání konference rozrůst o dalšího člena.

    Vedoucí oddělení koncepce a strategické koordinace Policejního prezidia ČR

    Policie České republiky

  • Lenka Čábelová

    Prostřednictvím příběhů měním to, jak lidé vnímají firmy. Baví mě hledat, tvořit, vést a komunikovat aktivity a projekty, které staví na přirozených synergiích mezi potřebami byznysu a společnosti a přinášejí užitek a radost všem. V současnosti mám na starosti komunikaci a společenskou odpovědnost v české a slovenské pobočce Microsoftu, předtím jsem 13 let působila v poradenské společnosti PwC ČR, posledních pět let jako vedoucí oddělení marketingu a komunikace. Vystudovala jsem historii a mediální studia na Karlově univerzitě. Ve svém volném čase se věnuji rodině, běhání, chození po horách a četbě.

    PR Manager

    MICROSOFT

  • Eva Čásenská

    Eva Čásenská vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Po celou svou kariéru se věnuje oblasti talent acqusition, na pozicích s odpovědností za nábory v řádu tisíců zaměstnanců ročně. Po deseti letech strávených v Hewlett Packard působí od začátku roku 2017 v Johnson & Johnson jako Head of Talent Acquisition pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky. Na PR Summitu ukáže, jak kombinovat různé strategie pro úspěšné získání osmi až deseti tisíc lidí za rok ve čtyřiceti různých zemích pro jednu firmu a jeden cíl.

    Head of Talent Acquisition, EMEA

    Johnson & Johnson, s.r.o.

  • Martina Čmielová

    Martina pracuje jako PR specialista sedmým rokem, z toho tři roky pro globální startupy v oblasti dopravy. Šest let bojovala za to, aby se spolujízda autem dostala do povědomí české a slovenské veřejnosti (pod značkou Jízdomat a BlaBlaCar) a lidé se naučili výhody sdílené ekonomiky využívat. Od loňského září pracuje jako tisková mluvčí a PR manažerka globálního dopravce FlixBus pro Českou republiku a Slovensko. FlixBus nabízí 300 000 dopravních spojení denně ve 28 zemích a spolu s 300 regionálními partnery vytváří tisíce pracovních míst v Evropě i USA. Jaké je pracovní prostředí v globálním startupu, který inovuje tradiční odvětví hromadné dopravy?

    Public Relations Manager CZ / SK

    FlixBus CZ

  • Peter Fusek

    Peter je zodpovědný za provoz a prodej v Market Locator a je jedním ze spoluzakladatelů. S více než 15ti lety ve finančním a bankovním průmyslu má zkušenosti s budováním týmu skvělých lidí.

  • Michal Hardyn

    Ředitel kariérního portálu VimVic.cz, který každý měsíc navštíví 250.000 lidí se zájmem o práci. Mezi klienty jsou desítky předních českých společností, mezi které patří například Möbelix, McDonald’s a AXA. Od roku 2018 působí se svým kariérním řešením také na Slovensku pod značkou eKariera.sk.

    Ředitel

    VimVic.cz

  • Karl-Johan Hasselström

    Karl pro společnost Universum pracuje více než 10 let. Předtím vedl 6 let vlastní společnost, která byla konkurencí společnosti Universum, a tato společnost je v roce 2007 získala. Možná to zní neuvěřitelně, ale v oblasti employer brandingu, výzkumu a strategií pracuje po celém světě již 15 let. Nejvíce se zajímá o Employer Value Proposition. Několik let žil v USA a také strávil hodně času v Asii.

  • Jan Klusoň

    Honza už přes dva roky vede Proudly v pozici Proud Chief. Pochází z Písku, studoval na VŠE a v Praze a na UTB ve Zlíně. Už při studiu na VŠE se zrodila myšlenka na vznik Proudly. Zajímá ho vše kolem Employer Brandingu a marketingu. Na téma značky zaměstnavatele přednáší v Recruitment Academy, jako externista na VŠE zase o projektovém řízení. O své zkušenosti se dělí každou středu na YouTube ve svém pořadu EB Minute i na konferencích, různých meetupech či workshopech ve firmách. Když není v Proudly, promýšlí ho. Jeho koníčky jsou knihy, motorka, cestování a sport, z něj pak hlavně basketbal, který hrál závodně.

    Proud Chief

    Proudly

  • Marie Kortanová

    Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

    Creative Head

    Pábení

  • Jan Kučmáš

    Vystudoval žurnalistiku, politologii a mezinárodní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. V devadesátých letech pracoval jako redaktor v Českém deníku, Reportéru, a měsíčníku Interview, později jako senior redaktor a editor v Lidových novinách a v redakci zpravodajství České televize. Od roku 1999 působil jako PR manažer a tiskový mluvčí v Českém Telecomu a Eurotelu. V roce 2004 vedl jako šéfredaktor odborný týdeník o médiích a marketingu Strategie. V AMI Communications se specializuje na strategické konzultace, krizovou komunikaci, a mediální tréninky. Z pozice partnera je odpovědný za oddělení průmyslu a energetiky plus za řízení firmy Design Communications. Od poloviny minulého desetiletí se specializuje na mezinárodní spolupráci skupiny AMI Communications, mimo jiné řídí kanceláře AMI v Bulharsku a na Slovensku. V posledních letech pracoval mimo jiné pro klienty BAE Systems, ČEZ Bulharsko, Auto ESA, Saint Gobain, ArcelorMittal Ostrava. Je prezidentem Výkonné rady nejvýznamnější oborové asociace APRA.

    Prezident Výkonné rady

    Asociace Public Relations Agentur

  • Petr Michl

    Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

  • Lukáš Polc

    Lukáš pracuje jako HR ředitel, člen představenstva a jednatel ve společnosti Provident Financial. Celou svou kariéru strávil v řízení lidských zdrojů s velmi krátkým odskokem do řízení Call Centra. Také byl věrný finančnímu sektoru, zejména bankám. V roce 2014 se rozhodl pro nebankovní sektor, kde pracuje dodnes. Prošel si celou řadou HR procesů, ale největší část své profesní kariéry strávil v odměňování a na projektech. Jako ředitel je zodpovědný za budování profesionálního týmu, motivaci a transformaci společnosti.

  • Marek Premus

    Marek Premus pracuje v Alze od května 2016. Z pozice HR specialisty se vypracoval během jediného roku na pozici ředitele HR. Zasadil se o zvýšení viditelnosti Alzy jako zaměstnavatele, maximálně využívá analytických schopností v práci s HR daty, klade důraz na vzdělávání a kontinuální rozvoj zaměstnanců. Úspěšně si vybudoval svůj pracovní tým, jeho energie a nadšení jsou přesně ty vlastnosti, které Alza hledá i u kandidátů. Ve volném čase se věnuje plavání a běhu. Rád medituje, čte a poznává cokoli nové. Zajímá se o technologie a e-commerce.

    HR Director

    Alza.cz

  • Martin Svoboda

    Martin Svoboda pracuje jako HR Director v Rohlíku. Než se posadil do židle šéfa HR, pomáhal spoustě firmám stavět HR a vzdělávání jako konzultant v GrowJOB Institutu Petra Ludwiga. Mimo to strávil nějaký čas v ČSOB, kde se zabýval vzděláváním, náborem a talent managementem.

    HR Business Partner

    Rohlik.cz

  • Ivana Šedivá

    Ivana vede už pátým rokem marketing v Mekáči a pořád ji to baví. Doma sleduje naživo průřez generacemi, včetně těch, které ještě marketéři nestačili označit (1-30 let). Její zkušenosti zahrnují práci lokální i mezinárodní, ve FMCG, retailu a nyní v brandové restauraci. Zkušenosti sbírala tolik let, že snad ani nechce to číslo říkat. Komunitě vrací zpět také jako mentorka a občas někde něco přednese.

    Marketingová ředitelka

    McDonald's ČR

  • Lenka Šilerová

    Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a následně i k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak letité výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.

    Executive Director Ipsos HR & ERM

    Ipsos

  • Ondřej Šuch

    Od roku 2017 je manažerem vnějších vztahů automobilky Hyundai v Nošovicích, dříve působil v manažerských pozicích v komunikaci ČEZ a Skanska, v komunikačních agenturách a ve zpravodajství ČT. Spoluzakládal webAuto.cz a 12 let zde publikoval testy aut. Příležitostně přednáší na UTB ve Zlíně, kterou má za druhou Almu Mater (ta první je žurnalistika na FSV UK v Praze). Je sociálněsítním lehkým skeptikem, beroucí na milost jen LinkedIn a Twitter.

    External Affairs Manager

    Hyundai Motor Manufacturing Czech

  • Petr Šuleř

    Původně šéfredaktor zpravodajství ČT Brno, redaktor zpravodajství TV Nova a ČT, posledních sedm let pracuje ve společnosti ČEZ. Aktuálně má na starosti vnitřní a vnější komunikaci jaderných elektráren Temelín a Dukovany.

    Vedoucí Útvaru jaderné komunikace

    ČEZ

  • Luboš Tejkl

    Luboš Tejkl zastává pozici personálního ředitele v CRA od září 2017. Jeho cílem je pokračovat v proměně firemní kultury CRA. Přichází s dlouholetou zkušeností v oblasti lidských zdrojů. Pracoval ve společnostech jako je Česká Spořitelna, General Electric nebo ConcoPhillips. V posledních téměř třech letech působil ve vedení skandinávské technologické společnosti Tieto. Vystudoval historii a pedagogiku na Univerzitě v Hradci Králové. Absolvoval také postgraduální studium v oblasti pracovního práva na Univerzitě Karlově. Titul MBA získal na Sheffield Hallam University.

    Personální ředitel

    České Radiokomunikace

  • Ivan Tučník

    Ivan Tučník působí jako manažer komunikace a public affairs ve skupině Asahi Breweries Europe. Odpovídá za externí a interní komunikaci skupiny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a na Slovensku. Komunikaci se věnuje více než 11 let. Začínal v PR agentuře Bison & Rose, zkušenosti sbíral také v agentuře AMI Communications. V komunikační skupině Kindred Group vybudoval tým zaměřený na public relations a jejich propojení se sociálními médii a dalšími kanály digitální komunikace. Působil také ve společnosti MAKRO Cash & Carry, kde zajišťoval interní a externí komunikaci pro Českou republiku a Slovensko a rozjížděl firemní kanály na sociálních sítích. V interní komunikaci vedl projekt implementace nové korporátní kultury nebo přestavbu firemní centrály. Během své praxe získal několik ocenění v soutěži Česká cena za PR. Vystudoval Mezinárodní vztahy, Evropská studia a Podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně.

    Communication & Public Affairs Manager for Europe

    Asahi Breweries Europe Group