Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

  • Václav Sochor

    Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace. Václav rád cestuje, náruživě vaří a nosí v náručí tříměsíční Toničku.

    Vedoucí oddělení komunikace

    TIPSPORT

Přednášející

  • Martin Bazala

    Martin Bazala řídí ostravskou softwarovou firmu RAYNET, která produkuje nejpoužívanější CRM v ČR. V RAYNETu používá metody otevřeného řízení, založeném na maximálním sdílení informací - od všem přístupných porad po veřejné platy a účetnictví. “Nemáme nad recepcí zarámované firemní hodnoty. Kultura je živá směs a s papírem si nerozumí. Základem jsou pro nás 3 ingredience: svoboda, respekt a zdravý rozum.”

  • Šárka Bláhovcová

    Vystudovala jsem Fakultu humanitních studií Univerzity Karlovy. Vždy jsem věděla, že chci poznávat nové lidi a pracovat s nimi. Už během studia jsem začala pracovat jako recruiterka se zaměřením na bodyshopping IT kontraktorů. Od náročného čistého recruitmentu jsem přešla do Adastry, kde zastřešuji marketingové aktivity, které podporují nábor, komunikaci směrem k uchazečům, spolupráci s vysokými školami nebo prezentaci na veletrzích. Vše okolo hiringu je především o komunikaci a osobním přístupu. Proto mě baví vymýšlet nové cesty, jak kandidáty oslovit a vytvořit si s nimi přátelský vztah.

    HR Marketing

    ADASTRA

  • Michal Bureš

    Michal Bureš absolvoval ekonomii a management podniku na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Svůj život spojil s Policií ČR, kde začínal u speciální složky služby kriminální policie. Vztah k managementu jako oboru ho po roce 2007 nasměroval na Policejní prezidium, kde se nejdříve zabýval aplikací metod řízení kvality a strategického plánování do Policie ČR, později vedl organizační články v úseku řízení lidských zdrojů, vzdělávání, nebo projektů a evropských fondů. V současné době vede oddělení koncepce a strategické koordinace, které má v gesci přípravu a koordinaci zásadních strategických aktivit a materiálů policie. Vedle toho byl pověřen realizací Strategie řízení lidských zdrojů Policie ČR do roku 2022, která by měla zefektivnit řízení lidských zdrojů v Policii ČR. Má rád sport, historii a především svoji rodinu, která se má v době konání konference rozrůst o dalšího člena.

    Vedoucí oddělení koncepce a strategické koordinace Policejního prezidia ČR

    Policie České republiky

  • Lenka Čábelová

    Prostřednictvím příběhů měním to, jak lidé vnímají firmy. Baví mě hledat, tvořit, vést a komunikovat aktivity a projekty, které staví na přirozených synergiích mezi potřebami byznysu a společnosti a přinášejí užitek a radost všem. V současnosti mám na starosti komunikaci a společenskou odpovědnost v české a slovenské pobočce Microsoftu, předtím jsem 13 let působila v poradenské společnosti PwC ČR, posledních pět let jako vedoucí oddělení marketingu a komunikace. Vystudovala jsem historii a mediální studia na Karlově univerzitě. Ve svém volném čase se věnuji rodině, běhání, chození po horách a četbě.

    PR Manager

    MICROSOFT

  • Eva Čásenská

    Eva Čásenská vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Po celou svou kariéru se věnuje oblasti talent acqusition, na pozicích s odpovědností za nábory v řádu tisíců zaměstnanců ročně. Po deseti letech strávených v Hewlett Packard působí od začátku roku 2017 v Johnson & Johnson jako Head of Talent Acquisition pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky. Na PR Summitu ukáže, jak kombinovat různé strategie pro úspěšné získání osmi až deseti tisíc lidí za rok ve čtyřiceti různých zemích pro jednu firmu a jeden cíl.

    Head of Talent Acquisition, EMEA

    Johnson & Johnson, s.r.o.

  • Martina Čmielová

    Martina pracuje jako PR specialista sedmým rokem, z toho tři roky pro globální startupy v oblasti dopravy. Šest let bojovala za to, aby se spolujízda autem dostala do povědomí české a slovenské veřejnosti (pod značkou Jízdomat a BlaBlaCar) a lidé se naučili výhody sdílené ekonomiky využívat. Od loňského září pracuje jako tisková mluvčí a PR manažerka globálního dopravce FlixBus pro Českou republiku a Slovensko. FlixBus nabízí 300 000 dopravních spojení denně ve 28 zemích a spolu s 300 regionálními partnery vytváří tisíce pracovních míst v Evropě i USA. Jaké je pracovní prostředí v globálním startupu, který inovuje tradiční odvětví hromadné dopravy?

    Public Relations Manager CZ / SK

    FlixBus CZ

  • Peter Fusek

    Peter je zodpovědný za provoz a prodej v Market Locator a je jedním ze spoluzakladatelů. S více než 15ti lety ve finančním a bankovním průmyslu má zkušenosti s budováním týmu skvělých lidí.

  • Michal Hardyn

    Ředitel kariérního portálu VimVic.cz, který každý měsíc navštíví 250.000 lidí se zájmem o práci. Mezi klienty jsou desítky předních českých společností, mezi které patří například Möbelix, McDonald’s a AXA. Od roku 2018 působí se svým kariérním řešením také na Slovensku pod značkou eKariera.sk.

    Ředitel

    VimVic.cz

  • Karl-Johan Hasselström

    Karl pro společnost Universum pracuje více než 10 let. Předtím vedl 6 let vlastní společnost, která byla konkurencí společnosti Universum, a tato společnost je v roce 2007 získala. Možná to zní neuvěřitelně, ale v oblasti employer brandingu, výzkumu a strategií pracuje po celém světě již 15 let. Nejvíce se zajímá o Employer Value Proposition. Několik let žil v USA a také strávil hodně času v Asii.

  • Jan Klusoň

    Honza už přes dva roky vede Proudly v pozici Proud Chief. Pochází z Písku, studoval na VŠE a v Praze a na UTB ve Zlíně. Už při studiu na VŠE se zrodila myšlenka na vznik Proudly. Zajímá ho vše kolem Employer Brandingu a marketingu. Na téma značky zaměstnavatele přednáší v Recruitment Academy, jako externista na VŠE zase o projektovém řízení. O své zkušenosti se dělí každou středu na YouTube ve svém pořadu EB Minute i na konferencích, různých meetupech či workshopech ve firmách. Když není v Proudly, promýšlí ho. Jeho koníčky jsou knihy, motorka, cestování a sport, z něj pak hlavně basketbal, který hrál závodně.

    Proud Chief

    Proudly

  • Maru Kortanová

    Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

    Creative Head

    Pábení

  • Jan Kučmáš

    Vystudoval žurnalistiku, politologii a mezinárodní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. V devadesátých letech pracoval jako redaktor v Českém deníku, Reportéru, a měsíčníku Interview, později jako senior redaktor a editor v Lidových novinách a v redakci zpravodajství České televize. Od roku 1999 působil jako PR manažer a tiskový mluvčí v Českém Telecomu a Eurotelu. V roce 2004 vedl jako šéfredaktor odborný týdeník o médiích a marketingu Strategie. V AMI Communications je od roku 2005 a specializuje se na strategické konzultace, krizovou komunikaci, a mediální tréninky. Z pozice partnera agentury je odpovědný za oddělení průmyslu a energetiky, dále za content marketing a také za mezinárodní aktivity skupiny AMI Communications: například řídí kanceláře AMI v Bulharsku a na Slovensku. V posledních letech pracoval mimo jiné pro klienty BAE Systems, ČEZ Bulharsko, Auto ESA, Saint-Gobain, Heimstaden (dříve RESIDOMO), ArcelorMittal (dnes LIBERTY) Ostrava. V letech 2014 až 2018 byl prezidentem Výkonné rady nejvýznamnější oborové asociace APRA.

  • Petr Michl

    Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

  • Lukáš Polc

    Lukáš pracuje jako HR ředitel, člen představenstva a jednatel ve společnosti Provident Financial. Celou svou kariéru strávil v řízení lidských zdrojů s velmi krátkým odskokem do řízení Call Centra. Také byl věrný finančnímu sektoru, zejména bankám. V roce 2014 se rozhodl pro nebankovní sektor, kde pracuje dodnes. Prošel si celou řadou HR procesů, ale největší část své profesní kariéry strávil v odměňování a na projektech. Jako ředitel je zodpovědný za budování profesionálního týmu, motivaci a transformaci společnosti.

  • Marek Premus

    Marek Premus pracuje v Alze od května 2016. Z pozice HR specialisty se vypracoval během jediného roku na pozici ředitele HR. Zasadil se o zvýšení viditelnosti Alzy jako zaměstnavatele, maximálně využívá analytických schopností v práci s HR daty, klade důraz na vzdělávání a kontinuální rozvoj zaměstnanců. Úspěšně si vybudoval svůj pracovní tým, jeho energie a nadšení jsou přesně ty vlastnosti, které Alza hledá i u kandidátů. Ve volném čase se věnuje plavání a běhu. Rád medituje, čte a poznává cokoli nové. Zajímá se o technologie a e-commerce.

    HR Director

    Alza.cz

  • Martin Svoboda

    Martin Svoboda pracuje jako HR Director v Rohlíku. Než se posadil do židle šéfa HR, pomáhal spoustě firmám stavět HR a vzdělávání jako konzultant v GrowJOB Institutu Petra Ludwiga. Mimo to strávil nějaký čas v ČSOB, kde se zabýval vzděláváním, náborem a talent managementem.

    HR Business Partner

    Rohlik.cz

  • Ivana Šedivá

    Ivana je od konce roku 2012 marketingovou ředitelkou a členkou nejužšího vedení společnosti McDonald’s v České a Slovenské republice. Je hrdá na své kolegy a tým. Společně bourají předsudky a posunují hranice nejen v marketingu. Práci v Mekáči považuje za dream job marketéra a v přímém přenosu sleduje všechny cílovky doma - i ty nejmenší, které ještě nejsou marketingově pojmenované, a cílovkami se teprve stanou.

    Marketingová ředitelka

    McDonald's ČR

  • Lenka Šilerová

    Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.

    Executive Director HR & ERM

    Ipsos

  • Ondřej Šuch

    Od roku 2017 je manažerem vnějších vztahů automobilky Hyundai v Nošovicích, dříve působil v manažerských pozicích v komunikaci ČEZ a Skanska, v komunikačních agenturách a ve zpravodajství ČT. Spoluzakládal webAuto.cz a 12 let zde publikoval testy aut. Příležitostně přednáší na UTB ve Zlíně, kterou má za druhou Almu Mater (ta první je žurnalistika na FSV UK v Praze). Je sociálněsítním lehkým skeptikem, beroucí na milost jen LinkedIn a Twitter.

    External Affairs Manager

    Hyundai Motor Manufacturing Czech

  • Petr Šuleř

    Původně šéfredaktor zpravodajství ČT Brno, redaktor zpravodajství TV Nova a ČT, posledních sedm let pracuje ve společnosti ČEZ. Aktuálně má na starosti vnitřní a vnější komunikaci jaderných elektráren Temelín a Dukovany.

    Vedoucí Útvaru jaderné komunikace

    ČEZ

  • Luboš Tejkl

    Luboš Tejkl zastává pozici personálního ředitele v CRA od září 2017. Jeho cílem je pokračovat v proměně firemní kultury CRA. Přichází s dlouholetou zkušeností v oblasti lidských zdrojů. Pracoval ve společnostech jako je Česká Spořitelna, General Electric nebo ConcoPhillips. V posledních téměř třech letech působil ve vedení skandinávské technologické společnosti Tieto. Vystudoval historii a pedagogiku na Univerzitě v Hradci Králové. Absolvoval také postgraduální studium v oblasti pracovního práva na Univerzitě Karlově. Titul MBA získal na Sheffield Hallam University.

    Personální ředitel

    České Radiokomunikace

  • Ivan Tučník

    Ivan Tučník působí jako manažer komunikace a public affairs ve skupině Asahi Breweries Europe. Odpovídá za externí a interní komunikaci skupiny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a na Slovensku. Komunikaci se věnuje více než 11 let. Začínal v PR agentuře Bison & Rose, zkušenosti sbíral také v agentuře AMI Communications. V komunikační skupině Kindred Group vybudoval tým zaměřený na public relations a jejich propojení se sociálními médii a dalšími kanály digitální komunikace. Působil také ve společnosti MAKRO Cash & Carry, kde zajišťoval interní a externí komunikaci pro Českou republiku a Slovensko a rozjížděl firemní kanály na sociálních sítích. V interní komunikaci vedl projekt implementace nové korporátní kultury nebo přestavbu firemní centrály. Během své praxe získal několik ocenění v soutěži Česká cena za PR. Vystudoval Mezinárodní vztahy, Evropská studia a Podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně.

    Communication & Public Affairs Manager for Europe

    Asahi Breweries Europe Group