Nejsou lidi. Tímto povzdechem shrnuje většina personalistů aktuální situaci na pracovním trhu. A začíná přemýšlet: Jak nějaké získat? Čím je přesvědčit? Co je pro ně důležité? Je pro ně naše firma dostatečně atraktivní? Umíme vybrat ty nejvhodnější? A umíme je vybírat dostatečně efektivně?
Jednou z největších výzev současného PR je proto employer branding, dlouhodobá práce s obrazem společnosti v očích potenciálních i stávajících zaměstnanců. Právě pověst, která firmu provází, dokáže být tím nejlepším pomocníkem pro HR a pro nábor nových kolegů - může pomoci nejen krátkodobě, ale vytváří dlouhodobý základ pro hledání těch pravých a udržení těch, co se osvědčili.
Přijďte na PR Summit a dozvíte se, jak se s těmito výzvami potýkají různé typy společností, co jim pomohlo a na jaké překážky při tom narazily. Konkrétní příklady z praxe vám pomohou pochopit, jak co nejefektivněji využít služeb PR pro HR. Na celodenní konferenci PR Summit 2018, pořádané APRA, načerpáte spoustu inspirace, jak novým kolegům ukázat cestu k vám nápaditě, atraktivně a s přesvědčivými výsledky.