Řízení reputace produktu či značky začíná před jeho launchem (případová studie z launche první české multibankovní aplikace Richee)

Přednáška

Přemýšlíte občas, jak získat pozornost managementu a přesvědčit jej, že pro zachování dobrého jména svojí značky musí změnit část produktové strategie? Přesně v této situaci jsme byli na jaře, kdy se chystalo spuštění první české multibankovní aplikace Richee. Měli jsme štěstí na osvíceného šéfa projektu, který kývnul na komunikační plán a s ním na pozměnění plánu na launch celého projektu. Černé scénáře se nekonaly, dobré jméno banky nebylo poškozeno, naopak! Díky na banku netypické komunikaci novinky jsme upevnili její postavení leadera v bankovních inovacích. Poslechněte si, jak i váš PR tým může ovlivnit rozhodnutí produkt-ownera a pomoci dobré reputaci nově launchovaného produktu.

Přednášející