Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

Moderuje Radka Myšková

13:35 - 13:55

CSR?! PROČ!? KDY?! JAK!?

Jste si jisti, že víte, co je CSR? Víte, kdy je potřeba CSR vtáhnout do vaší hry a kdy ne? Jste tvůrce CSR strategií nebo se jen vezete na cizí vlně? Máte dost sil, znalostí, kreativity, zdrojů se do CSR pustit? Umíte dát dostatek argumentů, proč se stát běžcem na dlouhé trati CSR? Víte, že CSR nemusí být věda, často stačí jen vzkřísit zdravý rozum, najít a komunikovat hlubší (nebo alespoň nějaký) smysl toho, co vyrábíte, děláte, prodáváte?

Jana Černoušková Jana Černoušková

Zakladatelka a jednatelka

JKONCEPT

Jana Černoušková

Mou silnou stránkou je porozumět, nastavovat zrcadlo, navrhovat a skvěle odkomunikovat řešení. Nejde jen o informace, ale především o sdílení energie a motivace PROČ jít novou cestou. HR, PR, firemní kultura, strategie, procesy, soft skills vzdělávání, CSR Zabývám se komplexním pohledem na témata, což mi dává má profese socioložky, společně se vzděláním v oblasti HR, práva a ekonomie je to mix, který dal impulz k podnikatelské dráze v oblasti vzdělávání a poradenství. 8 let na volné noze a JKONCEPT s.r.o. jako firma, která je útočištěm pro ty, kteří hledají kompetenci a impulz pro své vlastní inovace.

14:00 - 14:40

Udržitelnost a ekologie: Velká společenská změna. Panelová diskuse

Zero waste, green, sustainable, eco-friendly, upcycle. Buzzwordy, které slibují velkou společenskou změnu. Firmy už registrují, že se zvedá velká zelená vlna, že lidem není jedno, co kupují, a že chtějí svým výběrem planetě pomoct. A mnoho společností se na této tsunami chce svézt. Jde skutečně o celospolečenskou změnu, nebo je to jen šikovně využité téma? Bude tento trend pokračovat? A dá se vůbec na ekologii a udržitelnosti postavit celá značka? Odpovědi se pokusíme nalézt v panelové diskusi.

Roman Bojko Roman Bojko

Sustainability Manager

IKEA Česká republika

Roman Bojko

Roman Bojko má téměř deset let zkušeností v oblasti sociálního podnikání a poradenství. Od roku 2013 se zapojil do řady projektů zaměřených na řešení různých environmentálních nebo sociálních problémů. V IKEA, jako manažer udržitelnosti, zodpovídá za integraci a naplňovaní strategie udržitelnosti IKEA v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Zaměřuje se jak na produkty, které šetří vodu nebo energii, tak na služby, které zákazníkům pomáhají prodloužit životnost jejich nábytku. Výstupem je například služba založená na principech cirkulární ekonomiky – Druhý život nábytku, kterou rozšířil do všech pěti obchodních domů v České republice a na Slovensku. Díky službě mohou zákazníci prodat již nevyužívaný nábytek IKEA a dát mu nejen druhou šanci, ale také minimalizovat vznik dalšího odpadu. Soustředí se také na snižování ekologické stopy obchodních domů, podporu komunit, neziskových organizací a sociálních podniků.

Michaela Gregorová Michaela Gregorová

Zakladatelka

Nesnězeno.cz

Michaela Gregorová

Michaela Gregorová je zakladatelkou projektu Nesnězeno. Společně s kolegou Jakubem našli jednoduchou cestu, kdy na facebookové stránce zdarma ověřili koncept podnikání, získali tisíce fanoušků, žádosti podniků, spokojené zákazníky, investory, obchodní partnery i desítky dobrovolníků. Spustili aplikaci, díky které za necelý rok zachránili 12 741 porcí jídla před vyhozením a inspirovali 40 tisíc lidí k neplýtvání.

Václav Koukolíček Václav Koukolíček

TESCO

Václav Koukolíček

 Václav Koukolíček vystudoval historii a geografii. Řadu let působí v komunikačních odděleních, jak ve státní správě, tak v soukromém sektoru. V současnosti působí na pozici manažera externí komunikace ve společnosti Tesco Stores ČR. Zaměřuje se na produktovou i korporátní komunikaci, v rámci CSR aktivit společnosti Tesco se podílí na snižování plýtvání potravinami. (Tesco jako jediná maloobchodní společnost ve střední Evropě pravidelně zveřejňuje svá data o plýtvání potravinami v rámci svého provozu.)

Marek Mlnařík Marek Mlnařík

Steeblo

Marek Mlnařík

Již 6. rokem působím ve společnosti DHL Express, nyní na pozici Field Sales Executive. Zároveň jsem spoluzakladatelem značky Steeblo, kterou jsme vymysleli s mojí životní partnerkou Katkou. Náš projekt šíří myšlenku ,, Začni u sebe´´ formou skleněných brček. Často se říká, že jeden hlas nebo také, že jedno brčko, nic nezmění. Právě projektem Steeblo chceme lidem kolem nás ukázat pravý opak. S naším projektem jsme vyhráli cenu poroty krajského kola soutěže T-mobile rozjezdy pro začínající podnikatele. Byli jsme vybráni jako nejlepší z více než 130 dalších super projektů. Jsem obchodník, nadšenec, milovník přírody a dobrého jídla. Před několika lety úspěšných veslařem a sportovcem. Rád cestuji, běhám, piji a žiji :-).

Veronika Nováčková Veronika Nováčková

Ředitelka

Bezobalu

Veronika Nováčková

Veronika Nováčková je ředitelkou neziskové organizace Bezobalu od listopadu 2017. Ta zkoumá a vyvíjí způsoby, jak co nejúčinněji předcházet vzniku odpadu, protože nejlepší odpad je ten, který nevznikne. V rámci svých kompetencí se stará se o strategický rozvoj organizace, rozvíjí neziskovou část a sleduje nastavení vizí a cílů, za kterými společně s obchodní částí, která se stará o běh tří bezobalových prodejen, směřuje.

14:50 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:40

Nezapomněli jste na okurku?

Dodnes se mne lidé ptají, jak to bylo s tou okurkou. Už je to řada let, ale dodnes se okurka používá jako součást běžného slovníku a je pevně spojena s Mekáčem. Je to dobře? Špatně? A jak to vlastně všechno bylo.

Ivana Šedivá Ivana Šedivá

Marketingová ředitelka

McDonald's ČR

Ivana Šedivá

Ivana je od konce roku 2012 marketingovou ředitelkou a členkou nejužšího vedení společnosti McDonald’s v České a Slovenské republice. Je hrdá na své kolegy a tým. Společně bourají předsudky a posunují hranice nejen v marketingu. Práci v Mekáči považuje za dream job marketéra a v přímém přenosu sleduje všechny cílovky doma - i ty nejmenší, které ještě nejsou marketingově pojmenované, a cílovkami se teprve stanou.

15:45 - 16:05

Řízení reputace produktu či značky začíná před jeho launchem (případová studie z launche první české multibankovní aplikace Richee)

Přemýšlíte občas, jak získat pozornost managementu a přesvědčit jej, že pro zachování dobrého jména svojí značky musí změnit část produktové strategie? Přesně v této situaci jsme byli na jaře, kdy se chystalo spuštění první české multibankovní aplikace Richee. Měli jsme štěstí na osvíceného šéfa projektu, který kývnul na komunikační plán a s ním na pozměnění plánu na launch celého projektu. Černé scénáře se nekonaly, dobré jméno banky nebylo poškozeno, naopak! Díky na banku netypické komunikaci novinky jsme upevnili její postavení leadera v bankovních inovacích. Poslechněte si, jak i váš PR tým může ovlivnit rozhodnutí produkt-ownera a pomoci dobré reputaci nově launchovaného produktu.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Managing partner

FENEK^^

Irena Zatloukalová

Irena je spolumajitelkou agentury Fenek, kde se s kolegou Jirkou Vicherkem věnují komunikaci firem na technologickém trhu. Svoje zkušenosti sbírala jako tisková mluvčí v Seznamu, nebo předtím v ČSOB či Hypoteční bance. V zimě se jí většinou měsíc nedovoláte, protože cestuje a dává si aktivní detox od on-line světa. Má ráda Hanáckou slivovici, dobrý rum, kávu či čokoládu.

16:10 - 16:30

Krize na pozvání nečeká

Co je potřeba zohlednit v krizové komunikaci, abyste po odeznění krize mohli mezi lidi? Je vůbec možné se na krizi připravit? Jak vypadá krizový management, jak si sestavit funkční krizový tým a koho do něj zahrnout? Jak neztratit hlavu, když je třeba zatočit s reputační krizí? Na případové studii krizového incidentu, ve kterém šlo málem o život, vám ukážu, proč je připravenost týmu na krizi důležitá, koho povolat na pomoc a proč v krizi potřebujete “přítele”.

Lucia Brinzanik Lucia Brinzanik

Výkonná ředitelka

Taktiq Communications

Lucia Brinzanik

Lucia působí v Taktiqu od června 2018. Má bohaté zkušenosti s budováním značky a rozvíjením korporátní identity, s přípravou a implementací komunikačních strategií a tvorbou kreativy a obsahu. Stejně tak je doma v krizové komunikaci, a to nejen v případě reputační či humanitární krize, ale i když jde o život. Více než jedenáct let zodpovídala za komunikaci v organizaci Lékaři bez hranic a se svým týmem získala řadu ocenění, například opakovaně Zlatý středník za nejlepší firemní periodikum či výroční zprávu (2017 a 2018). Umění diplomacie si vyzkoušela na komunikačních misích v Africe a na Blízkém východě.