Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Přednášející

Moderátoři

  • Jiří Fröhlich

    Celý život si plní své sny z dětství. Už jako student gymnázia se zařadil mezi kmenové moderátory nejposlouchanějšího východočeského rádia Černá Hora. Poté přesídlil na chvíli na Frekvenci 1, aby následně svět rádií opustil a stal se na dalších 7 let redaktorem hlavních zpráv FTV Prima. Jako novinář například jako první přinesl informace o korupci ze strany šéfa pražských strážníků vůči majiteli autoservisu, informoval nás z Egypta o kauze „Kramný“ a zajímal se o spotřebitelská a ekonomická témata. Především podal žalobu na Českou obchodní inspekci za to, že nezveřejňuje pravomocné pokuty. Poté, kdy se změnil ředitel České obchodní inspekce a zveřejňování pravomocných pokut se stalo běžnou praxí ČOI, přijal výzvu a přešel na „druhý břeh“ právě jako mluvčí České obchodní inspekce, kde působí už 5 let. Stal se finalistou ankety „mluvčí roku“ a patří mezi TOP 10 nejcitovanějších mluvčích v ČR. Paralelně si stíhá plnit dál své sny a každý víkend ho můžete slyšet moderovat na Signál rádiu. Letos dokončuje pětiletá studia ekonomie, současně má magisterský titul v oboru žurnalistika.

    Tiskový mluvčí

    Česká obchodní inspekce

  • Radka Myšková

    Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřady vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

    Freelancer

Přednášející

  • Roman Bojko

    Roman Bojko má téměř deset let zkušeností v oblasti sociálního podnikání a poradenství. Od roku 2013 se zapojil do řady projektů zaměřených na řešení různých environmentálních nebo sociálních problémů. V IKEA, jako manažer udržitelnosti, zodpovídá za integraci a naplňovaní strategie udržitelnosti IKEA v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Zaměřuje se jak na produkty, které šetří vodu nebo energii, tak na služby, které zákazníkům pomáhají prodloužit životnost jejich nábytku. Výstupem je například služba založená na principech cirkulární ekonomiky – Druhý život nábytku, kterou rozšířil do všech pěti obchodních domů v České republice a na Slovensku. Díky službě mohou zákazníci prodat již nevyužívaný nábytek IKEA a dát mu nejen druhou šanci, ale také minimalizovat vznik dalšího odpadu. Soustředí se také na snižování ekologické stopy obchodních domů, podporu komunit, neziskových organizací a sociálních podniků.

    Sustainability Manager

    IKEA Česká republika

  • David Douša

    David se narodil reprezentantům Československa v basketbalu. Bez nadsázky se tak celý život pohybuje ve sportovním světě. Ještě během aktivní hráčské kariéry se začal věnovat sportovnímu marketingu. Od roku 2009 se na plno podílí na komunikaci a organizaci velkých sportovních eventů jako je Jizerská 50, Primátorky, Běhej lesy a další. V roce 2018 se stal členem představenstva světové federace dálkových běhů na lyžích - Worldloppet.

    Account Director

    Raul!

  • Jan Havránek

    Autor projektu Otoč kelímek a Vratné misky - českých systémů vratných kelímků a boxů na jídlo. Zabývá se cirkulární ekonomikou, recyklací plastů a modulárními farmářskými systémy.

    Autor projektu Otoč kelímek a Vratné misky

    Otoč kelímek

  • Jakub Horák

    Jakub Horák je český spisovatel a politický marketér, zakladatel satirického Hnutí Nevím. Jeho bestseller Kočky jsou vrženy obsadil třetí místo v Kosmas ceně čtenářů v soutěži Magnesia Litera. Byl volebním stratégem úspěšné kampaně Pirátů v parlamentních volbách 2017.

  • René Jež

    Říká, že tvořivost je přístup, který se dá osvojit a dovednost, která se dá rozvíjet. V roce 2016 založil společnost Lionhearted, která rozvíjí tvořivost a je reprezentantem festivalu Cannes Lions. Z Young Lions vytvořil tréninkový program, který je považován za jeden z nejúznávanějších na světě. Je držitelem Zlatého ohníčku, ocenění za osobní přínos rozvoji oboru komunikace značek. Loni získal stříbrnou medaili v soutěži reprezentantů festivalu Cannes Lions za akci Cannes in Prague. Kromě toho se věnuje práci s myšlením v projektu Trilogické synergie.

    Founder & Managing Director

    Lionhearted

  • Petr Lešek

    Od roku 2005 pracoval na různých pozicích v rámci skupiny Ogilvy&Mather. V roce 2012 zde končil na pozici Account Director v Mather Activation. Poté se přestěhoval do australského Melbourne, kde pracoval v agentuře PRISM na projektech v oblasti sportovního marketingu. O své práci a životě v Austrálii psal příspěvky do časopisu MarketingSalseMedia. Od svého návratu do ČR v roce 2014 působí jako Managing Director agentury Raul, která je marketingovým partnerem např. Jizerské 50, veslařských Primátorek, FIVB Ostrava Beach Open a pořádá svůj vlastní běžecký seriál Běhej lesy.

    Managing Director

    Raul!

  • Marek Minařík

    Již 6. rokem působím ve společnosti DHL Express, nyní na pozici Field Sales Executive. Zároveň jsem spoluzakladatelem značky Steeblo, kterou jsme vymysleli s mojí životní partnerkou Katkou. Náš projekt šíří myšlenku ,, Začni u sebe´´ formou skleněných brček. Často se říká, že jeden hlas nebo také, že jedno brčko, nic nezmění. Právě projektem Steeblo chceme lidem kolem nás ukázat pravý opak. S naším projektem jsme vyhráli cenu poroty krajského kola soutěže T-mobile rozjezdy pro začínající podnikatele. Byli jsme vybráni jako nejlepší z více než 130 dalších super projektů. Jsem obchodník, nadšenec, milovník přírody a dobrého jídla. Před několika lety úspěšných veslařem a sportovcem. Rád cestuji, běhám, piji a žiji :-).

  • Nikola Mráčková

    Nikola Mráčková vystudovala marketingovou komunikaci a už od mala věděla, že chce pracovat v oblasti sportovního marketingu. Hned po škole nastoupila do aktivační agentury Geometry Prague, kde se po dvou letech stala šéfkou největšího rodinného běžeckého seriálu v České republice, RunTour. Zajímá se o sponzoring a trendy ve sportovním marketingu. Miluje sport (fotbal, biatlon, atletika, triatlon), cestování a dobré jídlo.

    Project and Partnership Manager

    Geometry Prague

  • Petra Nulíčková

    Petra Nulíčková už 3 roky zastřešuje pro oddělení online a offline marketingu Alza.cz interní HR služby, tj. nejen nábor nových členů do jejich týmů. S řediteli a manažery aktivně spolupracuje na designu náborového procesu, adaptačních a hodnotících pohovorech, zařizování veškerých dodatků a "papírů". Ráda kombinuje psychologii s marketingem a HR. Spravuje firemní Facebook "We Are Alza" a firemní LinkedIn "Alza.cz a.s." a je velmi aktivní i na svém osobním Linkedinu, kde pravidelně sdílí "Kandidáty zdarma".

    HR Generalista

    Alza.cz

  • Jan Osúch

    Jan je od léta 2016 ředitelem PR komunikace ve společnosti Travel Advance, která ve střední a východní Evropě zastupuje několik vládních turistických úřadů, mimo jiné Dubaj, Maltu nebo nově Chorvatsko. Předtím byl 4 roky mluvčím cestovní skupiny Fischer. V letech 2010–2012 působil jako mluvčí Vlády ČR. Od roku 2017 je místopředsedou českého PR klubu.

    PR Director

    Travel Advance

  • Patrik Schober

    Vystudoval mezinárodní vztahy v ČR, Austrálii a USA, svou kariéru začal ve vydavatelství Computer Press. Je zakladatelem a majitelem PR agentury PRAM Consulting a zároveň předsedou představenstva Asociace PR agentur. V minulosti zastával funkci předsedy představenstva globální sítě agentur Worldcom PR Group. Je držitelem ocenění Osobnost Public Relations udělované českým PR Klubem. Přednáší na VŠE, FSV UK katedře mediálních studií, zároveň vede své semináře pod názvem PR Brunch a věnuje se lektorské činnosti pro další organizace. Je ženatý, má dvě děti a ve volných chvílích se věnuje dálkovým běhům a horolezectví.

    Managing Partner

    PRAM Consulting s.r.o.

  • Ivana Šedivá

    Ivana je od konce roku 2012 marketingovou ředitelkou a členkou nejužšího vedení společnosti McDonald’s v České a Slovenské republice. Je hrdá na své kolegy a tým. Společně bourají předsudky a posunují hranice nejen v marketingu. Práci v Mekáči považuje za dream job marketéra a v přímém přenosu sleduje všechny cílovky doma - i ty nejmenší, které ještě nejsou marketingově pojmenované, a cílovkami se teprve stanou.

    Marketingová ředitelka

    McDonald's ČR

  • Radim Weiss

    Radim zaštiťuje PR a marketing Moravské vysoké školy Olomouc. O marketing se zajímá již od dob svého studia, kdy působil jako blogger Masarykovy univerzity, podílel se na tvorbě obsahu pro blog aukčního portálu Origoo a působil i jako freelance copywriter se zaměřením na SEO optimalizaci. Od roku 2018 má na starosti správu sociálních sítí MVŠO, přípravu reklamních kampaní a eventů.