Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Přednášející

Moderátoři

  • Jiří Fröhlich

    Celý život si plní své sny z dětství. Už jako student gymnázia se zařadil mezi kmenové moderátory nejposlouchanějšího východočeského rádia Černá Hora. Poté přesídlil na chvíli na Frekvenci 1, aby následně svět rádií opustil a stal se na dalších 7 let redaktorem hlavních zpráv FTV Prima. Jako novinář například jako první přinesl informace o korupci ze strany šéfa pražských strážníků vůči majiteli autoservisu, informoval nás z Egypta o kauze „Kramný“ a zajímal se o spotřebitelská a ekonomická témata. Především podal žalobu na Českou obchodní inspekci za to, že nezveřejňuje pravomocné pokuty. Poté, kdy se změnil ředitel České obchodní inspekce a zveřejňování pravomocných pokut se stalo běžnou praxí ČOI, přijal výzvu a přešel na „druhý břeh“ právě jako mluvčí České obchodní inspekce, kde působí už 5 let. Stal se finalistou ankety „mluvčí roku“ a patří mezi TOP 10 nejcitovanějších mluvčích v ČR. Paralelně si stíhá plnit dál své sny a každý víkend ho můžete slyšet moderovat na Signál rádiu. Letos dokončuje pětiletá studia ekonomie, současně má magisterský titul v oboru žurnalistika.

    Tiskový mluvčí

    Česká obchodní inspekce

  • Radka Myšková

    Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřady vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.

    Freelancer

Přednášející

  • Roman Bojko

    Roman Bojko má téměř deset let zkušeností v oblasti sociálního podnikání a poradenství. Od roku 2013 se zapojil do řady projektů zaměřených na řešení různých environmentálních nebo sociálních problémů. V IKEA, jako manažer udržitelnosti, zodpovídá za integraci a naplňovaní strategie udržitelnosti IKEA v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Zaměřuje se jak na produkty, které šetří vodu nebo energii, tak na služby, které zákazníkům pomáhají prodloužit životnost jejich nábytku. Výstupem je například služba založená na principech cirkulární ekonomiky – Druhý život nábytku, kterou rozšířil do všech pěti obchodních domů v České republice a na Slovensku. Díky službě mohou zákazníci prodat již nevyužívaný nábytek IKEA a dát mu nejen druhou šanci, ale také minimalizovat vznik dalšího odpadu. Soustředí se také na snižování ekologické stopy obchodních domů, podporu komunit, neziskových organizací a sociálních podniků.

    Sustainability Manager

    IKEA Česká republika

  • Lucia Brinzanik

    Lucia působí v Taktiqu od června 2018. Má bohaté zkušenosti s budováním značky a rozvíjením korporátní identity, s přípravou a implementací komunikačních strategií a tvorbou kreativy a obsahu. Stejně tak je doma v krizové komunikaci, a to nejen v případě reputační či humanitární krize, ale i když jde o život. Více než jedenáct let zodpovídala za komunikaci v organizaci Lékaři bez hranic a se svým týmem získala řadu ocenění, například opakovaně Zlatý středník za nejlepší firemní periodikum či výroční zprávu (2017 a 2018). Umění diplomacie si vyzkoušela na komunikačních misích v Africe a na Blízkém východě.

    Výkonná ředitelka

    Taktiq Communications

  • Jana Černoušková

    Mou silnou stránkou je porozumět, nastavovat zrcadlo, navrhovat a skvěle odkomunikovat řešení. Nejde jen o informace, ale především o sdílení energie a motivace PROČ jít novou cestou. HR, PR, firemní kultura, strategie, procesy, soft skills vzdělávání, CSR Zabývám se komplexním pohledem na témata, což mi dává má profese socioložky, společně se vzděláním v oblasti HR, práva a ekonomie je to mix, který dal impulz k podnikatelské dráze v oblasti vzdělávání a poradenství. 8 let na volné noze a JKONCEPT s.r.o. jako firma, která je útočištěm pro ty, kteří hledají kompetenci a impulz pro své vlastní inovace.

    Zakladatelka a jednatelka

    JKONCEPT

  • David Douša

    David se narodil reprezentantům Československa v basketbalu. Bez nadsázky se tak celý život pohybuje ve sportovním světě. Ještě během aktivní hráčské kariéry se začal věnovat sportovnímu marketingu. Od roku 2009 se na plno podílí na komunikaci a organizaci velkých sportovních eventů jako je Jizerská 50, Primátorky, Běhej lesy a další. V roce 2018 se stal členem představenstva světové federace dálkových běhů na lyžích - Worldloppet.

    Account Director

    Raul!

  • Jan Havránek

    Autor projektu Otoč kelímek a Vratné misky - českých systémů vratných kelímků a boxů na jídlo. Zabývá se cirkulární ekonomikou, recyklací plastů a modulárními farmářskými systémy.

    Autor projektu Otoč kelímek a Vratné misky

    Otoč kelímek

  • Jakub Horák

    Jakub Horák je český spisovatel a politický marketér, zakladatel satirického Hnutí Nevím. Jeho bestseller Kočky jsou vrženy obsadil třetí místo v Kosmas ceně čtenářů v soutěži Magnesia Litera. Byl volebním stratégem úspěšné kampaně Pirátů v parlamentních volbách 2017.

  • René Jež

    Říká, že tvořivost je přístup, který se dá osvojit a dovednost, která se dá rozvíjet. V roce 2016 založil společnost Lionhearted, která rozvíjí tvořivost a je reprezentantem festivalu Cannes Lions. Z Young Lions vytvořil tréninkový program, který je považován za jeden z nejúznávanějších na světě. Je držitelem Zlatého ohníčku, ocenění za osobní přínos rozvoji oboru komunikace značek. Loni získal stříbrnou medaili v soutěži reprezentantů festivalu Cannes Lions za akci Cannes in Prague. Kromě toho se věnuje práci s myšlením v projektu Trilogické synergie.

    Founder & Managing Director

    Lionhearted

  • Václav Koukolíček

     Václav Koukolíček vystudoval historii a geografii. Řadu let působí v komunikačních odděleních, jak ve státní správě, tak v soukromém sektoru. V současnosti působí na pozici manažera externí komunikace ve společnosti Tesco Stores ČR. Zaměřuje se na produktovou i korporátní komunikaci, v rámci CSR aktivit společnosti Tesco se podílí na snižování plýtvání potravinami. (Tesco jako jediná maloobchodní společnost ve střední Evropě pravidelně zveřejňuje svá data o plýtvání potravinami v rámci svého provozu.)

  • Petr Lešek

    Od roku 2005 pracoval na různých pozicích v rámci skupiny Ogilvy&Mather. V roce 2012 zde končil na pozici Account Director v Mather Activation. Poté se přestěhoval do australského Melbourne, kde pracoval v agentuře PRISM na projektech v oblasti sportovního marketingu. O své práci a životě v Austrálii psal příspěvky do časopisu MarketingSalseMedia. Od svého návratu do ČR v roce 2014 působí jako Managing Director agentury Raul, která je marketingovým partnerem např. Jizerské 50, veslařských Primátorek, FIVB Ostrava Beach Open a pořádá svůj vlastní běžecký seriál Běhej lesy.

    Managing Director

    Raul!

  • Marek Mlnařík

    Již 6. rokem působím ve společnosti DHL Express, nyní na pozici Field Sales Executive. Zároveň jsem spoluzakladatelem značky Steeblo, kterou jsme vymysleli s mojí životní partnerkou Katkou. Náš projekt šíří myšlenku ,, Začni u sebe´´ formou skleněných brček. Často se říká, že jeden hlas nebo také, že jedno brčko, nic nezmění. Právě projektem Steeblo chceme lidem kolem nás ukázat pravý opak. S naším projektem jsme vyhráli cenu poroty krajského kola soutěže T-mobile rozjezdy pro začínající podnikatele. Byli jsme vybráni jako nejlepší z více než 130 dalších super projektů. Jsem obchodník, nadšenec, milovník přírody a dobrého jídla. Před několika lety úspěšných veslařem a sportovcem. Rád cestuji, běhám, piji a žiji :-).

  • Nikola Mráčková

    Nikola Mráčková vystudovala marketingovou komunikaci a už od mala věděla, že chce pracovat v oblasti sportovního marketingu. Hned po škole nastoupila do aktivační agentury Geometry Prague, kde se po dvou letech stala šéfkou největšího rodinného běžeckého seriálu v České republice, RunTour. Zajímá se o sponzoring a trendy ve sportovním marketingu. Miluje sport (fotbal, biatlon, atletika, triatlon), cestování a dobré jídlo.

    Project and Partnership Manager

    Geometry Prague

  • Veronika Nováčková

    Veronika Nováčková je ředitelkou neziskové organizace Bezobalu od listopadu 2017. Ta zkoumá a vyvíjí způsoby, jak co nejúčinněji předcházet vzniku odpadu, protože nejlepší odpad je ten, který nevznikne. V rámci svých kompetencí se stará se o strategický rozvoj organizace, rozvíjí neziskovou část a sleduje nastavení vizí a cílů, za kterými společně s obchodní částí, která se stará o běh tří bezobalových prodejen, směřuje.

    Ředitelka

    Bezobalu

  • Petra Nulíčková

    Petra Nulíčková už 3 roky zastřešuje pro oddělení online a offline marketingu Alza.cz interní HR služby, tj. nejen nábor nových členů do jejich týmů. S řediteli a manažery aktivně spolupracuje na designu náborového procesu, adaptačních a hodnotících pohovorech, zařizování veškerých dodatků a "papírů". Ráda kombinuje psychologii s marketingem a HR. Spravuje firemní Facebook "We Are Alza" a firemní LinkedIn "Alza.cz a.s." a je velmi aktivní i na svém osobním Linkedinu, kde pravidelně sdílí "Kandidáty zdarma".

    HR Generalista

    Alza.cz

  • Martin Ondráček

    Vedoucí projektu Ježíškova vnoučata

  • Patrik Schober

    Vystudoval mezinárodní vztahy v ČR, Austrálii a USA, svou kariéru začal ve vydavatelství Computer Press. Je zakladatelem a majitelem PR agentury PRAM Consulting a zároveň předsedou představenstva Asociace PR agentur. V minulosti zastával funkci předsedy představenstva globální sítě agentur Worldcom PR Group. Je držitelem ocenění Osobnost Public Relations udělované českým PR Klubem. Přednáší na VŠE, FSV UK katedře mediálních studií, zároveň vede své semináře pod názvem PR Brunch a věnuje se lektorské činnosti pro další organizace. Je ženatý, má dvě děti a ve volných chvílích se věnuje dálkovým běhům a horolezectví.

    Managing Partner

    PRAM Consulting s.r.o.

  • Tereza Svěráková

    Tereza Svěráková patří k nejvýraznějším osobnostem české reklamy. Před svým nástupem na pozici Chief Creative Officer v Young & Rubicam Praha vedla 8 let kreativní tým agentury Leagas Delaney, která se pod jejím vedením zařadila mezi kreativní špičku na českém trhu. V Young Rubicam Tereza získala se svým týmem hned v prvním roce svého působení 7 ocenění na nejvýznamnějších světovém festivalu kreativity v Cannes, kde byla dvakrát členkou poroty a řečníkem. Do dnešního dne má na svém kontě 14 "cannských" Lvů. Práce Terezy Svěrákové bodovaly i na dalších prestižních mezinárodních soutěžích jako jsou D&AD awards, Clio, One show, LIAA, Andy awards. I na těchto festivalech měla možnost sbírat zkušenosti v roli porotce. Americký časopis Adweek zařadil Terezu v roce 2017 mezi 10 světových osobností, které udávají směr oboru. V současnosti zastává Tereza Svěráková roli pozici CEO i CCO agentury VMLY&R Prague a dále se snaží v oboru naplňovat svou vizi propojování velkých komerčních značek s tématy, která mají dopad na formování společnosti.

    CEO/CCO

    VMLY&R PRAGUE

  • Ivana Šedivá

    Ivana je od konce roku 2012 marketingovou ředitelkou a členkou nejužšího vedení společnosti McDonald’s v České a Slovenské republice. Je hrdá na své kolegy a tým. Společně bourají předsudky a posunují hranice nejen v marketingu. Práci v Mekáči považuje za dream job marketéra a v přímém přenosu sleduje všechny cílovky doma - i ty nejmenší, které ještě nejsou marketingově pojmenované, a cílovkami se teprve stanou.

    Marketingová ředitelka

    McDonald's ČR

  • Benedikt Vangeli

    Přeborník v „administrativním zápasu ve volném stylu“ se problematice vnitřní bezpečnosti věnuje celý svůj profesní život. Původně specialista na bezpečnostní právo a bezpečnostní politiku v oblasti vnitřní bezpečnosti se strategické komunikaci začal (tak trochu z donucení) věnovat teprve před pár lety, a to v kontextu nových bezpečnostních hrozeb. V současné době vede Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám Ministerstva vnitra. Tento specifický útvar se věnuje bezpečnostním hrozbám komplexně, zejména v hybridním kontextu - analyzuje jejich působení, navrhuje opatření na jejich eliminaci a komunikuje o nich s veřejností.

    vedoucí Centra proti terorismu a hybridním hrozbám

    Ministerstvo vnitra ČR

  • Radim Weiss

    Radim zaštiťuje PR a marketing Moravské vysoké školy Olomouc. O marketing se zajímá již od dob svého studia, kdy působil jako blogger Masarykovy univerzity, podílel se na tvorbě obsahu pro blog aukčního portálu Origoo a působil i jako freelance copywriter se zaměřením na SEO optimalizaci. Od roku 2018 má na starosti správu sociálních sítí MVŠO, přípravu reklamních kampaní a eventů.

  • Irena Zatloukalová

    Irena je spolumajitelkou agentury Fenek, kde se s kolegou Jirkou Vicherkem věnují komunikaci firem na technologickém trhu. Svoje zkušenosti sbírala jako tisková mluvčí v Seznamu, nebo předtím v ČSOB či Hypoteční bance. V zimě se jí většinou měsíc nedovoláte, protože cestuje a dává si aktivní detox od on-line světa. Má ráda Hanáckou slivovici, dobrý rum, kávu či čokoládu.

    Managing partner

    FENEK^^