Grandior Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

PR 4.0

Vybíráme z programu

  • Tereza Svěráková
     Více informací
    VMLY&R PRAGUE
    PR nebo reklama, bez odvahy jsme všichni v háji!

    Tereza patří k nejvýraznějším osobnostem české reklamy. Ukáže několik vítězných projektů z letošního festivalu v Cannes, které jsou dobrým příkladem toho, jak je odvaha nezbytná k tomu, abychom budovali značky, které s námi emotivně rezonují.

  • Ivana Šedivá
     Více informací
    McDonald's ČR
    Nezapomněli jste na okurku?

    Ivana je marketingovou ředitelkou a členkou nejužšího vedení společnosti McDonald’s v ČR a SR. Mluvit bude o okurce. Už je to řada let, ale dodnes se okurka používá jako součást běžného slovníku a je pevně spojena s Mekáčem. Je to dobře? Špatně?

  • Jakub Horák
     Více informací
    Piráti: Pusťte nás na ně!

    Jakub je český spisovatel a politický marketér. Představí výzkum motivací a bariér voličů Pirátské strany před parlamentními volbami 2017, kdy jí během kampaně vystoupaly preference z 2,2 na finálních 10 %.

Celý program

Jak získat pozornost a vliv ve stále se měnícím světě? Má-li být vaše firma úspěšná, musí se naučit využívat ke svému PR vše, co se jí nabízí. Nesmí chybět nápady, kreativita ani zábava. Přijďte na letošní PR Summit a dozvíte se, jak to dokázali jiní.

Zacílíme na tyto čtyři tématické okruhy:

Kreativita na prvním místě
Tiskové zprávy, sekce O nás na webu, sem tam příspěvek na Facebooku nebo Twitteru. S tím už dnes nevystačíme, PR vévodí nápady. Jak se ale neztratit v moři kreativity a rozhodnout se pro tu správnou cestu? Kreativita na prvním místě – ano nebo ne?

Budování značky a reputace
Jak může PR pomoci zachránit trošku nebo víc pošramocenou reputaci firmy? Hodí se třeba sázka na charitu. A když to navíc opravdu vyjde a vaše pomoc naroste do obřích rozměrů, máte vyhráno. Nebo ne?

Sponzoring sportovních událostí
Sponzoring se dnes už nerovná logo na dresu nebo banner v cíli. Firmy dnes při spojení se sportem hledají zážitek a pozitivní emoce spojené se značkou. Zaměříme se na konkrétní příklady, které by vaší pozornosti rozhodně neměly uniknout.

PR ve státní správě
Říkávalo se, že je zkostnatělá. Jako první hladinu rozvířil twitterovský účet Ministerstva kultury a další ve státní správě ne úplně běžné PR aktivity na sebe nenechaly dlouho čekat. Obdivovat dnes tak můžeme neotřelé PR některých univerzit, ale i státních podniků.

PRO KOHO

    • PR ředitelé
    • PR specialisté 
    • Specialisté na komunikaci
    • PR agentury 
    • Brand manažeři
    • Marketingoví manažeři a specialisté

Ceny

  • Člen APRA

    5 950 Kč ZDARMA 1 vstup zdarma, další za 4 950 Kč bez DPH
    cena platí ještě
    do 12. 09. 09:00:00
  • Premium členové TUESDAY

    5 950 Kč 4 950 Kč cena je uvedena bez DPH
    cena platí ještě
    do 12. 09. 09:00:00

    Jak se stát členem a získat tuto cenu?

  • Základní cena

    5 950 Kč cena je uvedena bez DPH

Partneři PR Summit 2019

  • Partneři

  • Mediální partneři

  • Produktový partner

  • Pořadatel a odborný garant

  • Produkce

Více o partnerech akce

Místo a kontakt

  • Termín akce

    12. září 2019 9:00–17:00

    Místo konání

    Grandior Hotel Prague
    Na Poříčí 42
    Praha 1
    110 00
  • Kontakt

    Zuzana Kopuncová
    Event Manager
    telefon: 775 854 236

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy B nebo C

    Stanice Florenc

    300 m od stanice

  • Autobus linky 194 nebo 207

    Zastávka Bílá labuť

    50 m od zastávky

  • Tramvaj linky 3, 8 nebo 24

    Zastávka Bílá labuť

    50 m od zastávky

  • Placené parkoviště v blízkosti Grandior Hotelu (Florenc, Palladium apod.)